27/1-10

Hej igen!

Idag hade jag bara en lektion vilket var matte. Jag räknade ett tal tror jag och det var vad de flesta av oss räknade. I ett arbete vi håller på med ska vi komma på en ny idé som inte finns eller ett nytt koncept. Vår grupp kom på en jätte bra idé som jag inte tänker tala om, haha. Men vi är öppna för andra förslag om ni har några bättre så det är bara och höra av er om ni vill.

Igår hade vi föreläsning om hur man arbetar med reklam och idéer, den var intressant och jag börja fundera om det är något som jag skulle vilja arbeta med när jag blir äldre, för äldre blir ju alla men vi får se. Vi fick lära oss en massa till exempel vad de olika personerna kallar sig för som till exempel art directer och sådana saker. Kvinnan som var och föreläsde var duktig och det ska bli roligt och få göra denna uppgift.

Det var allt jag hade och komma med vi hörs igen imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0