Hur ser jag ut som 58?

Skoldagen började förvånadsvärt lugnt, den enda lekionen jag hade idag var bild. Vi skulle rita av oss själva som vi tror att vi kommer se ut om 40 år. Självklart blev mitt självporträtt snyggast av alla eftersom jag inte kommer att ha åldrats ett dugg. Ytterst lite kanske, men jag har ju pengarna nu så jag kommer inte ha några som helst problem med att betala alla olika sorters skönhetsoperatoner. ;) För mig är det det enda alternativet eftersom man ska alltid sträva efter att vara perfekt!

Efter lunch fick vi veta att vi kommer att bli tvugna att åka tillbaka till moderna museumet igen och skriva om några olika sorters målningar. Men det ska nog inte vara några problem eftersom jag kommer att få se det som är kvar av min man, Salvador Dalí.

Nu har jag slutat och ska hem och ringa ******, min pojkvän?
Vi hörs snart igen älsklingar! Pussinuss

Kommentarer
Postat av: jacob

Vad menar du med "pojkvän?"

vet du inte om det är din pojkvän eller?

för om inte, vad säger du om en blinddate med mig

2010-01-14 @ 14:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0