Svar på era frågor

Vem är du? du addade mig på facebook :)
Tror faktiskt dem flesta som addar mig frågar sig själv den frågan. Vem fan är jag egentligen? Vet knappt de själv..
Jag är en tjej som nyss fyllt 18år, bor i sthlm. Ni får fråga lite mer specifikt om ni vill ha ett mer specifikt svar kära läsare.

Vad får dig att bli ritigt upphetsad?
Jadu, ni får väl pröva er fram ;)

Vem skulle du helst ha sex med, Leif GW persson eller en extremt hårig turk?
Leif GW Persson såklart, han är ju kändis. Kändisar är grymma i sängen, efter egna erfarenheter..

Är det här någon erotisk blogg eller? för på dina senaste inlägg verkar det bara som du söker uppmärksamhet från kåta gubbar?
Detta är sannerligen ingen erotisk blogg, ännu iaf! ;) Detta är en blogg som handlar om mitt liv. Vad jag vet så finns det inte ett enda erotiskt inlägg på bloggen?

NI KAN FORTSÄTTA FRÅGA I KOMMENTARSFÄLTET  HÄR UNDER!

Kommentarer
Postat av: sara

du verkar så erfaren av sex! vad är de bästa sättet att kåta upp sig på? och hur går de bästa föspelet till för dig? / beundrare.

2010-01-13 @ 23:11:34
Postat av: 1

vill du mötas? :)

2010-01-14 @ 15:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0