Träning

Jag håller med alla kändisbloggare. Det är fult att vara fet. Inte bara fult, det är äckligt också!
Har ni inte tänkt på att övervktiga personer luktar så jävla äckligt, ju fetare man är desta äckligare luktar man.. Nej fy, och fet är någonting jag aldrig funderar på att bli!
Nu ska jag i alla fall börja träna på gym för ta bort det lilla fett jag har kvar på kroppen eftersom det viktigaste här i livet är ju faktiskt sex och att vara smal!
Idag skaffade jag alltså mitt första gymkort någonsin och första gympasset var ganska lugnt. Jag cyklade lite och som vanligt kom det fram 2 turkar och frågade om mitt nr.. hehe nejdu! Jag ska ha svenska barn!! Ingen mix här inte

och ja, jag säger precis vad jag tycker i den här bloggen, ingen idé att ljuga eller hur?
Folk älskar ärliga personer and so do I ;)
Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0